BOWLAR - PROFFS

Idag åkte jag, mina två minsta syskon, mor och far och bowlade. Det var miljoner år sen jag bowlade så vi erkände oss som nybörjare och hade skydd för rännan. Jag strikade flera gåner, låtsades att klotet inte alls studsade mot kanten och mitt på käglorna. Första serien vann jag, andra serien kom jag tvåa och sista serien kom jag sist. Var ju tvungen att låta de andra få vinna också såklart, annars hade jag vunnit alla serier. 
Hade linserna idag, egentligen är dem inte helsvarta utan min gröna iris ska synas. Men tyckte det såg bättre ut med helsvart så redigerade dem så. hehu.

Kommentarer
Postat av: Julia Müller-Sandvik

Åh, vad roligt :D :D Det var miljoner år sedan jag bowlade också..!

Svar: Ja det är ju inte så ofta man gör det :/
Momlin Engqvist

2014-11-01 @ 17:59:16
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback