CRAZY NIGHT

Så igår stannade Tina kvar efter att pappa, Charlie och Madicken åkt. Sen senare på kvällen hängde vi tillsammans med Maja, Maja, Malin, Malin, Anton och Antons bror och hans polare. Körde öl-spelet och hade jääävligt roligt. Sen var det tänkt att vi skulle gå till en bar, men det slutade med att typ all drog till PULS medan jag, Maja och Anton vandrade runt på stan. Vi hittade två schyssta typer som senare visade sig vara mindre schyssta typer så vi drog vidare in i staden, hamnade tillslut på donken. När vi kom hem igen så kaosade vi runt lite, jag gjorde som vanligt världens vurpa. Jag sprang, Anton dök upp mitt framför mig så jag trampade snett och föll rakt på min arm. Jag och mina krigsskador alltså.
 
Jag och Tina ifrån hennes student, supersnygga!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback