MISS NOSEBLEED - INSPIRATION

 
Louise Nosebleed driver en av Sveriges största alternativa bloggar och är min största inspiration och absoluta favoritbloggare! Hon är 21 år och bor för tillfället i Yokohama, Japan. Där pluggar hon konst och smink i Yokohama Design Collage. Louise inspirerar mig till att följa mina drömmar, precis som hon följde sin och flyttade till Japan. Hennes annorlunda och sjukt snygga stil inspirerar mig till att vara mig själv och se ut precis så som jag vill. 
 
Anledningen till att just hon är min favoritbloggare är för att jag kan känna att hon verkligen bryr sig om varenda liten läsare hon har. Bläddrar man igenom kommentarerna så kan man se att hon svarar på nästan ALLA kommentarer. Vilken storbloggare gör det liksom? Jag följer ett gäng bloggar och lämnar ofta en kommentar, men den enda som verkligen tar sig tid att svara är Louise. EpicFaiil brukar också ta sig tiden att svara vilket är sjukt nice, men på något sätt känns det som att när man läser och kommenterar Louise's blogg så har man en kontakt med henne, man läser inte bara hennes blogg rakt av. Jag tycker att kontakten med sina läsare är väldigt viktig, det är det som får mig att stanna och fortsätta att gå in på en blogg.
 
Hennes inlägg är också sjukt intressanta såklart, hon bor ju i Japan hallåååå. Älskar verkligen hennes hår, todiefor typ. För att inte tala om hennes stil. Och jag får inte heller glömma och nämna att hon är såå duktig på smink, om man ändå hade hennes talang!
 
Man får inte se så mycket konst i bloggen just nu, men när man väl får det så blir man absolut inte besviken. GALET SNYGGT säger jag bara. Jag ritar ju själv och det är precis sånhär stil som jag gillar!
 
Klicka HÄR, HÄR, HÄR, HÄR eller HÄR för att besöka hennes asgrymma blogg.

Kommentarer
Postat av: MissNosebleed- My Life In Japan!

NEJ MEN ÅÅÅHH!! Dog lite. Tack så hemskt mycket för detta underbara inlägg om mig. Blir så glad, du anar inte :')
Alla söta ord och komplimanger. ÅH åh åh❤
Massa kramar!

Svar: Äsch, det minsta jag kan göra. Du är ju en sån stor inspiration! :')Kramkram!
Momlin Engqvist

2014-10-30 @ 11:37:50
URL: http://missnosebleed.blogg.se
Postat av: Linda

fina bilder

2014-10-30 @ 15:34:34
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback