SKRIK OCH PANIK

Såå det var spökvandring på boendet, eller ja ute va det. Det var riktigt bra gjort, men jag blev bara skrämd ordentligt två gånger. En gång när en tjej helt plötsligt skrek i en buske, jag skrek högre än henne kan jag lova haha! Och så andra gången när vi va ner i en fett läskig källare som var kolsvart och så hör jag en dörr slå igen och jag fick sån panik och visste inte vart jag skulle ta vägen, valde att backa rakt bak på Malin. Sen skulle vi se skräckfilm, men de valde The Purge som jag såg i helgen så jag gick hem istället! Så nu sitter jag själv här och ugglar.
 

Kommentarer
Postat av: E m e l i e

haha fast det är lite kul att bli skrämd, jag har svårt att bli det ;)

Svar: Hahah ja det är askul att bli skrämd!
Momlin Engqvist

2014-10-23 @ 23:59:55
URL: http://nattstad.se/bymelli

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback