CHILLA CHILLA

Såå igårkväll kom vi hem till Norrköping igen. Hade en fantastiskt rolig helg hemma hos Malin! Första kvällen tog vi det bara lugnt, spelade lite spel och snackade. Sen på lördagen fixade vi lite inför kvällens fest, sen tog vi även en runda i lilla Stallarholmen och därefter så kom Anton och Daniel och sen så började allt mer folk droppa in. Efter 00.00 någongång så är tyvärr mitt minne av natten väääldigt blurrigt.. Men av det jag minns så hade vi fett skoj haha! På söndagen vaknade jag klockan 7 och sen kunde jag väldigt lustigt nog inte somna om :(( Sen vaknade de andra runt 11-12 kanske så då gick vi efter ett tag in och käkade lyxfrukost och sen spelade vi monopol tills vi skulle åka hem. Fet kuuuul.
Här är 2 instabilder jag postade på lördagkvällen. Först på Daniel, mig och Patte och på andra bilden med Cappe iställer för Patte.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback