PRAKTIKTANKAR

Imorgon börjar min praktik, jag ska vara på rovfågelsavdelningen på Kolmården. Jag har inte varit så jättetaggad på praktik, mest för att den kommer så olägligt och för att jag är så trött på allt. Men nu när den ska starta så känns det inte lika jobbigt, för jag tänkte tillbaka till mina tidigare praktikplatser och insåg att det va rätt skönt att ha något annat och göra istället för skolan. Jag försöker så gott jag kan att se positivt på det här så att jag får ut så mycket som möjligt samtidigt som jag har roligt, orka lägga energi på att vara bitter liksom.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Att jobba på Kolmården verkar inte helt fel! Även om det bara är praktik. Jag har faktiskt aldrig varit där, men vill åka dit någon gång och titta och fota alla djuren!

Svar: Närå verkligen inte om man gillar hårda tag! :) Jasså, ja då borde du åka dit! Själv har jag varit där typ miljoner gånger, har ju en del kurser där haha!
Momlin Engqvist

2014-09-14 @ 14:46:35
URL: http://babustylee.webblogg.se
Postat av: Jasmin

Coola bilder! Och det verkar verkligen roligt att jobba på kolmården!

Svar: Tack! Jo det är det, man lär sig så mycket :)
Momlin Engqvist

2014-09-14 @ 17:06:02
URL: http://glossfashion.com/jasmin
Postat av: Wilma

Men gud, läste i din presentation vilken linje du går, herregud vad roligt.Jag har aldrig hört talats om den linjen förut!

Svar: Det är verkligen en jätterolig linje! Den är ändå ganska så känd, har ett ganska så högt riksintag :)
Momlin Engqvist

2014-09-14 @ 18:24:09
URL: http://wilmairis.blo.gg

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback