ROVFÅGEL & SYDAMERIKA

Idag va jag såååå jäkla trött, det tog så himla lång tid innan jag var vaken på riktigt. Men, hurra och applåder, idag har jag varit på bara rovfågel HELA dagen. Det är nämligen såhär att jag har praktik på rovfågel, men jag får väääldigt ofta vara på Sydamerika istället, vilket i sig inte är helt fel för jag gillar den avdelningen! Men, jag hade liksom praktik där i 3 veckor för ett år sen och jag vill ju vara på rovfågel och få vara med om ALLT. Inte bara diska, skära frukt/grönsaker, spola voljärer och sen bli skickad till Sydamerika. Så efter denna dag var jag nöjd som för första dagen på 12 dagar fått vara en hel dag på rovfågel. Dock fick jag idag klämma och klippa kycklingar och sen skära kött till gamarna... mindre kul.
MEN FETT STOLT SOM GÖR DET.
Charmtrollet Manfred.
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback