SOLBRÄNNA

GoOoodmooOOorgon. Igår hade jag på mig byxor som slutar strax under knäna och korta strumpor. Vilket man nu kan se att jag haft efter 6 timmar ute i solen, hahah! Så idag har jag på mig shorts så att jag får bort den där extremt snygga och trendiga solbrännan som alla verkligen vill ha. Jag blir ju brun himla lätt, så mina axlar/armar ska vi inte tala om, de har blivit såååååå himla bruna!! Jag flyttade på mina BH-band för att det inte skulle bli streck, istället så fick jag ett nytt snett streck.. Så jag har nu två streck på vardera axel ._.
Fråga inte varför jag ser orange-aktig ut, IRL ser jag inte orange ut.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback