SUMOOOO

Igårkväll efter praktiken så drog jag, Malin, Johanna, Alex, Patte och Sanna ut till Puls för att fira att Malin fyllde 18 i torsdags. Så jag tycker ni ska gratta henne i efterskott här va. Vi hade hur som helst en rolig kväll/natt. Jag drack en fett god drink, jag och Johanna körde sumobrottning (SÅÅÅ KUL!!), vi va lite craycray, snackade massa, shottade Hpnotiq och körde beerpong! Dock va det så lite folk på puls så vi drog hem redan vid halv 2, men först tog vi oss en sväng förbi donken. NOM NOM. Återigen, GRAATTIS MIN FINA MALIN.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ag

Sumotjockisar ;)

2014-09-23 @ 05:03:32
URL: http://entjockis.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback