SUPERDUPERMEGAAWESOME

HEEJ tyvärr hann jag inte förvarna er om min frånvaro, det blev lite så. Men jag har faktiskt en jävligt bra ursäkt! Det va nämligen så att Daniel kom hit i fredags, fick äntligen träffa honom efter alla våra underliga konversationer och skypesamtal. Jag hade en jävligt bra helg med honom, Maja och Cappe! Vi gick på stan, lackade ur i Wii U, åkte skateboard och longboard i skateparken mitt i natten, såg film, spelade äventyrsgolf, Daniel slog sönder en tand på mig(bara en flisa, men låter mer badass att bara säga att han slog sönder den) och låg och pratade enda till 5 på morgonen. Supernice. Där har ni min superbraiga ursäkt till varför jag inte uppdaterade något :))) Hade jag haft tid skulle jag ändå inte kunnat blogga för internet har inte fungerat alls på hela helgen.
 
Hittade en rätt "fin" och skrattig bild på mig, så glad kan jag vara ibland.
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback