UPP MED TUPPEN

Alltså ååååhh om det skulle vara en vanlig vecka så skulle jag ha sovmorgon till 12.30 imorgon, men näääj jag måste upp vid 7.26 för att vi har den där studien i Kolmården.. Är inte alls sådär supertaggad, jag vill sova ju. Men ja, bara 3 dagar kvar av allt stirrande på tigrarna, sen kommer jag vara expert på de 6 individerna som Kolmården har, iallafall Olga och Kalinka. 3 dagar.. hejja hejja du klarar det Momlin!! Faktiskt har jag gått runt och sagt "snart är det fredag" hela dagen... Det får mig att tro att det är sant.

Nu ska jag sova så att jag orkar upp imorgon, tänkte att en bild på mig och Milla från första veckan i skolan får demonstrera lite hur jag känner inför att gå upp tidigt imorgon.
Är det bara jag och Milla, eller ser mina ögon typ fett läskiga/coola ut här eller?? 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback