VART FAN TOG LÖRDAGEN VÄGEN?

Wuää. Var faan tog lördagen vägen?!?? Igår hade jag så enormt tråkigt, att jag på kvällen tog en lååång dusch bara för tidsfördriv och sen vid 22.00 va jag så himla trött så jag ställde timern på en timme och gick och la mig. Problemet va dock att jag råkade somna om efter att larmet ringt.. Sen vaknade jag klockan 6 på morgonen och blev så himla ledsen för att jag sovit bort hela kvällen/natten. Wow, det låter så fel, men jag är aaalltid uppe till minst 2 på natten på helger så att lägga sig vid 22 va skitkonstigt. Och nu har snart hela söndagen också gått, hej hej söndagsångest.
Ja, jag har sminkat mig dag. Så tråkigt har jag liksom. Förövrigt, mina ögonbryn är för en gångsskull skitsnygga!
 

Kommentarer
Postat av: Julia ;DD

Lika fin som vanligt:]]

Svar: Åh men tack sötnos!
Momlin Engqvist

2014-09-22 @ 18:37:28
URL: http://llollan.blogg.se
Postat av: Sandra

Varifrån är ptvtröjan??? ;D

Svar: Fick den av en kompis som köpte den i new york, minns inte vad affären hette ;)
Momlin Engqvist

2014-09-24 @ 18:16:01

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback