VIDEOPROBLEM

Ni kanske minns att jag för lite mer än två veckor sen satt på beteendestudie i Kolmårdens djurpark och studerade tigrarna Olga och Kalinka och att jag lovade er en video. Grejen är att jag hade video klar i söndags.. Meeen jag klantade mig lite och hade glömt att sätta i laddsladden i datorn så den dog på kvällen när jag höll på att spara ner videon, vilket resulterade i att hela videon som tagit mig flera timmar att redigera försvann. Och eftersom att jag har praktik och grejer så hinner jag aldrig göra om den, så jag tror väl att den möjligtvis kommer upp nästa vecka någongång! Hatar när det här händer :((
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback