CLEANINGLADY

Sent igår tyckte jag det var en jättebra idé att börja städa, insåg tillslut att det kanske inte var en så bra idé att dammsuga 23.30 när man har grannar. Men jag han iallafall plocka undan och slänga massa grejer, torka av ytor och storstäda duschen/toaletten. Duscha mig själv han jag inte heller så det fick jag göra innan skolan idag. Och precis nu har jag dammsugit och torkat golvet så jag är fast på min fotölj tills golvet torkat, grrreat. Känns iallafall skönt att ha storstädat lägenheten, det var läääängesen jag gjorde det sist! Jag är född lat ok?
 

Kommentarer
Postat av: Petra Wikman

Är det ett hamastativ jag ser? ;)

Svar: Nope, det är faktiskt ett könig kn-tripod40 ;)
Momlin Engqvist

2015-04-29 @ 20:29:59
URL: http://sockervatten.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback