GET MY SHIT TOGETHER

ÄÄÄÄNTLIGEN. Äntligen har jag gjort det där nedrans samhällsprovet som legat och skräpat i flera månader, varför tog jag mig inte i kragen och gjorde det tidigare??? Känns såå skönt att ha det avklarat, nu är det bara att fortsätta på nästa uppgift som jag ligger efter med. Kausalanalys kanske? WOHOOO nu är jag på gång, ska bli klar med allt och inte ha några rester efter idag! HEJJA MOMLIN. Önskar bara att jag hade typ kanske 10 kronor så jag kunde belöna mig med en chokladbit. Meen nej, handlade upp mina sista pengar på frukost och lite mat förut :(((
 
Är iallafall såhär glad som jag var på halloween nu när provet är klart.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida Eriksson

Tänkte bara tipsa om att du nu kan vinna en automatisk locktång i min blogg! Var gärna med och tävla med en kommentar :D -->
http://www.adaras.se/vlog-remington-curl-revolution-tavling/

2015-04-29 @ 01:50:03
URL: http://adaras.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback