SÅÅHÄR GLAD

Alltsåå ibland är min skola bäst bäst bäst. Har en kurs som heter Marina däggdjur och just nu läser vi massor om träning i olika former, främst med delfiner och sälar, men det funkar med alla djur i princip. Jag vet att många i klassen är trötta på att läsa så mycket om delfiner och träning, men inte jag! I LOVE IT. Så uppmärksam och engagerad har jag aldrig varit i en kurs förut, lyssnar verkligen till 110% på varje marina lektion. ÅHÅHÅÅH lär mig så mycket varje lektion, oftast, kan ju redan en hel del eftersom att jag är en tvättäkta delfinnörd EH.
 
Såhär ser jag ut varje marina däggdjurs-lektion, inget ljug:
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Låter mycket intressantare att lyssna om däggdjur än erektala disfunktioner hela dagarna, mvh vård och omsorgsstudent

Svar: Hahah kan nog försäkra dig om att det är intressantare! :D
Momlin Engqvist

2015-04-24 @ 21:09:42
URL: http://sockervatten.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback