SKJUT MIG SNÄLLA

Alltså jag är så irriterad att jag mest är ledsen, börjar snart gråta på riktigt. Häromdagen sparade jag ner en bild som någon ritat med Of Mice & Men's logga osv på, tyckte den var dösnygg och tänkte direkt att den grunden + lite mer saker på den skulle bli en skitsnygg tatuering. Nu när jag är jääättesugen på att rita och ville utveckla den redan existerande bilden, såå tror ni inte att jag inte hittar bilden?!?!?!???? Jag har så många album med bilder i på datorn och bilden var inte där jag sparar inspirationsbilder, har gått igenom typ alla album men kan inte hitta den. Alltså jag är på riktigt helt förtvivlad :'((( Har till och med googlat runt massor för att se om jag kan hitta bilden, men den finns ingenstans!!
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback