SUMMER FEELINGS TYP

HEEEJ KOMPIZAR. Idag har jag inte bara suttit på mitt rum och häckat hela dagen som jag gjorde igår, idag tog jag faktiskt en powerwalk på 35 minuter. Jag underskattade dock värmen ute och tog på mig tjocktröja och jacka, snacka om att jag svettades. Men fan vad härligt väder det var ute ändå, asnice! När jag kom tillbaka hem körde jag några styrkeövningar och sen hoppade jag in i duschen. Sen vet jag inte riktigt var tiden tagit vägen... Nu är det kväll, redan. Och jag har inte ens hunnit börja på min powerpoint om en rovdjursavdelning som ska redovisas på engelska imorgon... bara att sätta igång dåå.
 

Kommentarer
Postat av: Janie

Sååå bra väder! Satt på altanen hela eftermiddagen och det var för varmt i solen!

Svar: ÅHh om man ändå hade en altan att sitta på i det här vädret! :3
Momlin Engqvist

2015-04-20 @ 06:46:16
URL: http://janie.se
Postat av: Sasha :)

as bra väder men jag låg i sängen hela dagen hahah ^_^

Svar: Det får man också göra :3
Momlin Engqvist

2015-04-20 @ 11:37:08
URL: http://busengmans.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback