BOYFRIEND

Okej kompisar, igår var jag i Linköping på arbetsintervju och därefter gick jag på jakt efter ett par jeans. Och jag kom fram till att testa jeans när det är sommarvarmt är nog bland det jobbigaste som finns. Var nog svettigare än efter en lång springtur när jag äntligen hittade jeans som passade, inte för att jag någonsin springer, förutom när jag är påväg att missa ett tåg, men ni kan ju tänka er. Men jag som är en snålsparande människa som endast äger två par jeans där det ena paret gått sönder och det andra paret är såpass blekta att dem är väldigt ljusgråa istället för svarta, så blir man så illa tvungen till att testa jeans i 59+ grader en varm augustidag.
 
Kom iallafall hem med ett par APSNYGGA boyfriend jeans ifrån NewYorker för endast 169 kronor. Mammas kommentar när jag visade dem var "men har du köpt trasiga jeans! Det kunde jag ha fixat åt dig gratis".
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Wiky

haha, köpte nästan likadana på bikbok! fick samma kommentarer från min mamma också... hater :D

Svar: Hahah men eller hur! xD
Momlin Engqvist

2015-08-20 @ 14:41:02
URL: http://vikyvictim.blogspot.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback