HARGE VISIT

YO PEEPS.
Nu är jag hemma från Harge. Vi fick verkligen världens bästa väder alla dagarna, första dagen där stack vi ner och badade nästan direkt när vi kom dit och sen blev det grillat på kvällen. Och senare vid 9tiden gick vi ner till restaurangen och var sådär vuxna och köpte dricka från baren. På lördagen tog vi vårt pick och pack och drog ut till harge uddar som är ett sjukt fint naturreservat. Först vandrade vi ett par kilometer genom skog och berg i stekande sol, så väl framme var vi alla helt genomsvett. Framme vid uddarna bytte vi direkt om till badkläder och hoppade i vattnet. Sen stekte vi lite i solen innan vi drog vidare in i skogen där vi hittade en del kantareller, eller ja, mamma och pappa hittade dem mesta. Sen gick vi resten av vägen till bilen och åkte hem till husvagnen. Sen på kvällen drog vi på lejonkungen inne i husvagnen och jag somnade ganska direkt efter introt, sååå trött! Och idag degade vi mest i solen innan vi åkte hemåt.
 
Jag har uppemot 200 bilder från vandringen genom harge uddar, men jag har inte tid att rediger fler för nu ska jag klippa mina småsyskons hår!
 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Fina bilder, ser skitmysigt ut :)

Svar: Tack! Det är mysigt också :3
Momlin Engqvist

2015-08-16 @ 20:13:14
URL: http://elisabethia.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback