MUSIKHJÄLPEN WOHOOO

Tjoboo! Tänkte först bara säga att fyfan vad grymt att ni stannar och går in och läser min blogg varje dag trots att jag just nu bloggar så dåligt, ni är bästbäst!!
 
Meen som ni förmodligen vet så är musikhjälpen i full gång, de har redan samlat in över 7 miljoner, HUR BRA?!!!?? I år håller de ju till i Linköping som ligger såå himla nära mig, aweesome right? Och som ni kanske vet, eller inte vet, så älskar jag Miriam Bryant, hon är så obeskrivligt underbar. Så när jag fick reda på att hon skulle dit så freaka jag out lite och självklart stod jag näst längst fram av alla människor när hon var där i måndags!!!! Hon var AMAZING. Och självklart hade jag med mig kameran så imorgon(kaaanske, ni vet ju hur jag är när jag lovar saker.. he) kommer det upp en video, så stay tuned människor! 
Framåt kvällen blev det jättedisigt och så himla fint, det såg helt magiskt ut på stationen!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback