BEARDED DRAGON

Som jag i det tidigare inlägget skrev så har jag massor av bilder som jag inte lagt upp ännu, så sitter just nu och redigerar bilder på reptilerna vi har i skolans djurhus. Jag brukar aldrig visa före och efter bilder när jag redigerat, men tänkte att det kan va kul att få se. Oftast gör jag inte så jättemycket med bilderna då jag inte är så duktig på att redigera så vill inte redigera dem för mycket så det blir fult. Dessutom är min datorskärm ganska så matt i färgerna, så det är svårt för mig att veta hur bilderna blir på en bra skärm. Men är ändå nöjd med de här två bilderna, fick det resultat jag ville ha.

Kommentarer
Postat av: Sofia

jättebra bilder!

Svar: Åh tack!
Momlin Engqvist

2015-02-26 @ 21:51:13
URL: http://sofiasopic.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback