BACK IN SCHOOL

Så, idag är första dagen i skolan på typ huuur länge som helst. Senast var 19 december ju. Idag började vi en ny kurs som kommer vara min favorit och som jag längtat efter så länge, nämligen Marina däggdjur. ÅH SÅÅ KUL. Har redan fått ett arbete, ska skriva om en marin art, både artfakta och hur man håller dem i djurpark och sedan ska det redovisas. Eftersom att jag redan pratat om mina favoritdelfiner Timglasdelfin och Maui's delfin så valde jag nu Späckhuggare som just nu är ett väldigt hett ämne gällande att ha dem i djurpark. Men nu ska jag tillbaks till skolan för sista lektionen idag; religion... blöh.
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback