PRAKTIK: ROVDJUR

Som ni kanske inte vet, eller det kanske ni gör, vad vet jag ni kanske är synska eller helt enkelt känner mig... Det jag skulle säga var att jag har praktik nu, på rovdjursavdelningen på Kolmården. Jag började i onsdags förra veckan och jag trivs sjukt bra, djurvårdarna är jättesnälla och lätta att vara med (vilket underlättar för mig som har så svårt för nya människor) och allt jag får göra är himla kul också!
 
Det som suger är att jag måste gå upp vid 6 och kommer inte hem fören vid 19.00, slutar liksom mellan 16-17.00 och det tar 2-3 timmar för mig att komma hem för att bussarna går som arslen. Tycker dock att det är skönt att börja terminen med praktik, jag är inte sådär slutkörd och omotiverad som jag varit vid tidigare praktikperioder.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Agnes

Åh, är helt galen i tigrar. Så fina djur. Vad får du göra på praktiken? :D

Svar: Ja visst är dem fina, speciellt på nära håll! Kommer skriva mer om vad jag gör på praktiken nu i veckan så håll utkik :)
Momlin Engqvist

2015-01-12 @ 23:31:52
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback