TEA LOVER

Som ni kanske alla vet så älskar jag te, typ godaste som finns. Jag älskar att köpa på mig nya smaker och testar gärna allt möjligt, dock har jag snöat in lite på märket Lipton vilket är det enda te jag köper. I veckan köpte jag två nya smaker; Peach Mango och Citrus. Den första har jag druckit massvis av därav att jag köpte citrus för att jag tröttnade lite på smaken Peach Mango. Te är ganska nyttigt, om man inte dödar det med socker(som jag gör eh).
Här är allt te jag köpt på mig under 5 månader kanske, alla är tomma förutom de två nya haha!

Kommentarer
Postat av: Ida - Hon som föddes med LKG

Hej! Du var med i "dagens blogg" hos mig. Nu är vinnarna äntligen utsedd, kika in och se om du vart en av dom :)

2015-01-23 @ 09:51:43
URL: http://boardin.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback