HARGE 9-14/7 2015

Det blev inte att jag kom hem i söndags som planerat, utan jag och min sestra Tina stannade kvar till tisdagen. Därav att jag inte bloggat ännu, +att jag mest bara njutit av solen nu när jag kom hem för att det varit så regnigt under helgen när vi var i Harge. Men vi hade iallafall tur med vädret på lördagen när vi var på Car & Bikemeet i Askersund, då var det strålande solsken och jättevarmt!
 
Jag kom iallafall dit i torsdags och stannade till tisdag. Under de dagarna han vi med en del promenader, massvis av grillningar, lekar & spel, sena nätter i förtältet, Car & Bikemeet, restaurangbesök på stranden, fiskning, filmmys och natthäng i stugan med Tina och Micka. Trots det dåliga vädret hade jag sjukt kul och skrattat så mycket att jag gråtit. Dem här dagarna är de bästa på hela året, för då är HELA familjen samlad under ett par dagar och bara umgås. Och det är inte så ofta det händer i och med att vi är så många.
 
 

Kommentarer
Postat av: Janie

Fy vad mysigt det låter, vill också :D

Svar: Det var jättemysigt! :D
Momlin Engqvist

2015-07-16 @ 20:00:59
URL: http://whitetrashbeauty.blogg.se/
Postat av: hjjonsson.blogg.se

Mysiga bilder!

Svar: Visst är det:)
Momlin Engqvist

2015-07-17 @ 12:00:50
URL: http://hjjonsson.blogg.se/
Postat av: Skogsraah ☾

Låter supermysigt :)

Svar: Det var det också :3
Momlin Engqvist

2015-07-19 @ 16:57:42
URL: http://skogsraah.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback