I SURVIVED

Godmorgon, eller ja god förmiddag på er allihopa! Min familj drog iväg på semester igår så jag är ensam hemma nu, funkar bra på dagarna, men på natten när det blivit mörkt är det fan jobbigt. Tror jag kände på ytterdörren och altandörren 6 gånger innan jag gick och la mig inatt för att se till att det verkligen var låst. Min fantasi är ganska duktig på att skrämma upp mig, mördare, ailiens, inbrottstjuvar och allt möjligt gömmer sig i mörkret om en lampa inte är tänd.
 
Men imorse vaknade jag upp levande, lyckades att inte bli mördad av mina fantasimördare. Firade med en ordentlig frukost som jag inte ens orkade äta upp allt av.
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback