JOBB OCH REGNIGT RUSK

Hej karusell, det rimmade i huvudet men insåg precis att det gör det inte alls. Gr8 Momlin.
 
Men iallafall, inatt sov jag kanske 4 timmar(resultatet av att ha vänt på dygnet och sen gå upp tidigt och jobba). Vaknade dödare än dödast imorse, trodde att min dag skulle vara doomed av trötthet, men icke då! Efter någon timmer eller två på jobbet så var jag klarvaken. Kanske för att jag pysslade en himla massa med siffror idag. Damsög även lite mer än halva butiken idag och bara det tog över en timme, fick nästan blåsor på fingrarna, men bara nästan. Och svettigt var det också, så behöver inte träna på en hel vecka nu. Asnice ju. Betald träning, wohoo! Och nu ser det ut som att jag tvingas cykla till affären, i världens sämsta regnväder. Någon behöver ge mig ett peptalk!
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback