VAD HÄNDE NYSS?

Har haft en lång och seg dag, slutade jobbet 19.15 och sen blev jag fast i Motala tills mamma kom 20.11 så var inte hemma fören halv nio. Men då fick jag mig en glad överraskning, mobilen plingade massa och jag fick se att jag fått massa kommentarer på mitt senaste inlägg på bloggen och att statistiken flugit i skyarna. Började kolla runt om någon länkat min blogg eller något sådant, men så tillslut fick jag se. Jag hade ju hamnat på Blogg.se's förstasida!! Blev så förvånad och glad, detta hade jag inte väntat mig. Så kul att så många valt att klicka sig hit till min blogg och lämnat så fina kommentarer, hoppas ni stannnar, gör ni inte det kommer ni missa något! Så nu ska jag ta och svara på alla kommentarer!
 
 
ALLTSÅ KOLLA MIN STATISTIK, JAG AVLIDER.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Måste ha en varit en väldigt rolig överraskning! :)

Svar: Jo det var det allt! :D
Momlin Engqvist

2015-06-26 @ 14:03:24
URL: http://facade.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback