13 APRIL IS COMING

Såå jag fyller år om två veckor minus en dag, ska försöka få till att fira mig ordentligt i år eftersom att jag varken gick ut eller festade på min artonårsdag. Men whateeva, tar igen det nu när jag fyller 19 istället. Det jobbiga är bara hur fasiken jag ska planera upp allt på lovet osv, känner att det blir ganska mycket åkande överallt.
 
Daniel har dessutom tjatat på mig om vad jag önskar mig, förutom min top 3 som jag postade för ett tag sen så visste jag verkligen inte. Så inatt när jag inte kunde sova så funderade jag och tänkte ganska länge. Kom fram till ett par saker iallafall. Det första jag kom och tänka på var glassformarna, åhhh velat ha sådan jättelänge, glass är det bästa som finns ju! Schampoot och balsamet har jag velat ha ett tag också, vill ha långt hår nuuu. Oversize baseballtröjan skulle passa perfa nu när sommaren kommer, är inte så mycket för klänningar men det där är ju typ en tröjklänning(?) asball ju. Halsbandet är typ det finaste jag sett, jag menar, det är en stjärtfena?! Linnet behöver jag inte säga så mycket om, det är ett blålila linne OCH det är Of Mice & Men's logga på, bättre kan det inte bli. Sist men inte minst, en snapback från serien The Walking Dead. Den är asfet och dösnygg. Dessutom behöver jag en huvudbonad inför sommaren, lyckas jämnt bränna hårbotten eftersom att jag har så tunt hår, haha :(
 
Vet att jag har en del följare som också älskar The Walking Dead och Of Mice & Men så länkar till allt under bilden.
| Oversized baseball tee | Halsbandet | Glassformar | Snapback TWD | OM&M linne | HairBell schampoo balsam |

Kommentarer
Postat av: Matildesign

Vad snyggt du redigerade bilden! Vad använder du för redigeringsprogram? :)

Svar: Åh tack! :D Jag använder Gimp, ett gratis redigeringsprogram som man laddar ner :)
Momlin Engqvist

2015-04-10 @ 16:55:56
URL: http://matildesign.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback