DEM STÄLLER ALLTID UPP

Har man inte världens bästa vän elleR? Jag är helt pank, sitter på mitt rum helt själv när Milla kommer och knackar på och frågar om jag ska med till ICA, sen lägger hon till "jag kan köpa godis åt dig", hon visste nämligen att mina pengar var slut sen ett par dagar tillbaka. Jag hatar verkligen när mina vänner, pojkvän eller systrar betalar saker åt mig när mina pengar är slut för liksom jag bor själv och ska kunna stå på egna ben, men med 1050 är det svårt och då har jag alltid dem som ställer upp. Även fast jag hatar det så blir jag ändå så jäkla glad och det betyder mycket, även fast det är lite godis haha. Jag blir verkligen såå sjukt glad för allt dem gör för mig även fast det kan vara en sån liten sak. Så tack bästisMilla ♥
Jag och Milla när vi hade nollning med ettorna i augusti förra året, it was fuun.
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback