GILLAR NÄR DET GÅR BRA

Wohoo jag ligger på topp idag. Nästan alla rätt på engelskatestet vi hade idag(synd att det inte betygsattes... buhu), jag fick B på min redovisning om späckhuggaren Morgan(fick inte A bara för att jag inte var tillräckligt mycket på den sidan som vill ha kvar henne i fångenskap... inte vad redovinsingen skulle handla om meeen oh well, nöjd ändå) och så till sist, jag fick 31 av 45 rätt på religionsprovet som jag inte ens pluggat på! FUCK YEAAH. Såna här dagar gillar vi! JUSTE, fick min studentmössa idag, vilket påminner mig om att jag måste söka mer jobb...
Men, jag och Maja taggar studenten ändååå.
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback