HÅR STRUGGLES

När jag vaknade imorse insåg jag hur flötigt(jaa flötigt inte flottigt, jag är östgöte!!) mitt hår var så jag satte upp det i en slarvig knut/bulle. Men nu ska jag avslöja för er... att den egentligen inte är så slarvigt uppsatt.... I'm sorry men jag är lite utav en perfektionist. Tog mig runt 20 minuter för mig att sätta upp håret, EH. Påtal om hår så skulle jag vilja gå till en frisör och klippa mig, men inte har man råd med sånt lyx. Får bli att klippa själv som vanligt :C
 
Fråga mig inte varför fokus ligger på väggen på andra bilden, vet inte ens vart jag har mig själv idag.
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Älskar din hårfärg!!

2015-03-05 @ 09:09:51
URL: http://alicelindstrom.se
Postat av: Alice

Älskar din hårfärg!!

Svar: Åh gör du? Tack! :')
Momlin Engqvist

2015-03-05 @ 09:10:16
URL: http://alicelindstrom.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback