IDAG ÄR JAG SJUSOVARN TILL HALV ETT

Supersorry för sent inlägg men jag orkade verkligen inte gå upp idag, låg i sängen till halv ett ungefär, hade kunnat ligga kvar där ännu längre om inte min mage börjat låta som ett hungrigt litet odjur. Första gången på evigheter som jag sovit så länge, annars går jag alltid upp 9-10 oavsett hur lite sömn jag fått. Crazy ikr. Hur som helst, nu är jag nyduschad och fräsch, ganska asnice. Älskar att duscha lite för mycket. Lika mycket som jag älskar frukost lite för mycket.
 

Kommentarer
Postat av: Skogsraah ☾

Skönt att du brukar ta dig upp så tidigt! Spelar nästan ingen roll när jag lägger mig... Är sjukt jobbigt att gå upp innan nio, tio >.<

Svar: Haha har aldrig haft problem med att gå upp tidigt, måste vara jobbigt D:
Momlin Engqvist

2015-03-27 @ 17:48:29
URL: http://skogsraah.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback