MOTIVATION SÅ DET RÄCKER OCH BLIR ÖVER

Alltså fatta känslan när man vaknar och har världens träningsvärk i benen och magen efter ett kort men ganska intensivt pass hemma igår. ASHÄRLIGT. Första gången jag tränar på typ över ett år, just nu är jag astaggad på att fortsätta och se resultat. Är motiverad till tusen! Känns verkligen jättehärligt att jag är så motiverad, vill göra en miljon saker som jag velat göra ett bra tag men inte haft ork till. WOHOOO, GO GO GO MOMLIN.
 
Nu ska jag äta min älskade frukost, har en mumsig mango som väntar på mig. Funderar på att filma hur man gör för att skära den såhär fint som på bilden. Ifall någon skulle vilja att jag gjorde det?
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback