SLUTA RING, TACK.

Gick upp nio för att jag var tvungen att ringa till umo och förnya receptet till mina p-piller, men har försökt i tre dagar nu och varje jävla dag är telefontiden fullbokad. Kan alla bara sluta ringa dit så jag kan få mina p-piller????  Sånt här gör mig så himla bitter huäää. Oh well, nu ska jag passa på att plugga en sista gång till provet jag ska ha idag och så ska jag slurpra lite mer av mitt nya rabarber och vanilj te.
 
Tog en bild av flärpsaken på tepåsen och nu märkte jag att jag tog bild på den sidan som det stod på norska.... Brrrrra där.
Ps. Och nu råkade jag spara en annan bild i den bildens namn så flärpbilden raderades.... Alltså ibland förstår jag mig inte på mig själv.
 
 

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenni

Det teet är så gott! :3

Svar: Ja visst är det :3
Momlin Engqvist

2015-03-08 @ 11:50:26
URL: http://www.dropdeaddiva.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback