THE DRAGON AND THE HIPPOGRYPH

Kollade nyss igenom min mapp med allt jag ritat då jag tänkte göra klart syrrans tattoo-design senare. Men hittade denna som jag började på för över ett år sen men aldrig gjorde klart, fjädrarna blev så svåra att ta sig an så den blev bara liggandes tills jag hittade den nu. Tänker nog göra klart den efter att jag gjort klart syrrans, har inte mycket kvar på hennes seen får ni se resultatet av den! Vill ni se sneek peaks på tattoo-designen klicka HÄÄÄR.
Sorry för crappy mobilbild men kamerabatteriet ligger på laddning atm.

Kommentarer
Postat av: Inez

Åh vad duktig du är!!

Svar: Åhh tack! :')
Momlin Engqvist

2015-03-08 @ 15:59:16
URL: http://izan.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback