THIS IS WEIRD

Okeey jag hade typ skummaste drömmen inatt... Kan inte förklara allt för det skulle ta så lång tid. Men iallafall så var jag på ett väldigt exklusivt party, dem har pooler, konstgjorda vattenfall och grejer. Där träffar jag på massa b-kändisar men även andra större kändisar som Hugh Jackman osv. Sen går jag in i ett rum där jag träffar Jeffree Star och han var på riktigt typ 3 meter lång och lika fabulös som på bild! Han började prata med mig och var hur trevlig som helst. Sen ett tag gick han närmare mig när han pratade och då fick jag be honom backa för det var så jobbigt att kolla upp på honom när han var så lång och så nära. Han skrattade och tyckte jag var asrolig och så backade han en bit.
 
Sen gick jag vidare in ett rum där de hade en bar, då kom det fram en snaggad muskelkille som började klänga på mig och en till tjej. Sen försökte han kyssa mig men när jag backade så lyfte han upp mig och tänkte bära iväg mig medans jag kämpade emot allt jag hade. Allt folk runt omkring brydde sig inte, men tillslut sa en vakt "låt tjejen vara" så då satte han ner mig, skrattade och gick. Jag blev rosenrasande och gick ut därifrån.Jag gick runt på trädgården utanför och var svinförbannad, då kom Liam Neeson (från taken/star wars ni vet) ut och började prata med mig, försökte lugna ner mig. Han fick mig att gå tillbaks in igen med honom. Väl inne fick jag se olika svenska storbloggare stå och spruta champagne över varandra... ÖHHHH.
 
Skummaste drömmen jag haft på länge, var typ fortfarande arg över den där snaggade snubben när jag vaknade haha!
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback