VAD TYCKER NI?

Alltså fucking hell, hatar när jag har beslutsångest. Är ju blond atm men jag funderar starkt på att färga underhåret blått, eller göra blå ombré, eller halva blått. För jag gillar mitt ljusa hår, men samtidigt vill jag ha blått. Eller ska jag köpa vit toning och göra håret vitt på riktigt?! ELLER SKA JAG KANSKE FÄRGA ALLT BLÅTT???? Känns dumt att färga blått om jag ska på balen. Men samtidigt kan jag matcha en blå klänning till.

På riktigt det är en jävla röra i huvudet, när jag ska ta ett beslut ser det alltid ut sådär. Men på riktigt, blått underhår låter väl nice? Typ såhär som när jag hade lila fast blå istället då. Eller ska jag kanske göra ombré.....
 
 

Kommentarer
Postat av: purposes.blogg.se

Nae blått underhår låter bättre än blå ombré :P tkr jag xD

Svar: Jo jaa iallafall på mig som har kort hår. Men googlar man på bilder så ser det faktiskt ganska snyggt ut! :D
Momlin Engqvist

2015-04-01 @ 11:52:15
URL: http://purposes.blogg.se/
Postat av: Wiky

ha blå slingor, eller kör ombre!! but dont go crazy! ;o

Svar: Tycker blå ombre är ganska crazy jaa :3
Momlin Engqvist

2015-04-08 @ 19:28:52
URL: http://vikyvictim.blogspot.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback