JAG ÄLSKAR ER

Det är 13 dagar kvar här i Norrköping. Det känns så overkligt. Jag har bott själv i 3 år, men för mig känns det som trippelt så mycket. Jag har byggt upp mitt liv här, jag har mina vänner och allt här. Jag flyttade ifrån Vadstena för att börja om, men nu är de här tre åren snart slut och jag måste flytta tillbaka till det som jag flydde ifrån. Jag är okey med att flytta hem, men det som känns jobbigt är att jag inte kommer tillbaka hit efter sommaren som jag brukar. Jag kommer inte träffa klassen igen. Vissa av dem kommer jag förmodligen aldrig träffa igen.
 
Jag kommer inte längre bo vägg i vägg med Maja och vara hennes grannmalin, jag kommer inte laga mat och äta ihop med Maja och Malin mer, jag kommer inte kunna ha myskvällar med Milla när jag vill längre, jag kommer inte kunna festa och gå ut med klassisen längre, jag kommer inte kunna gå till affären och handla med mina vänner längre. Jag kommer inte ha mina allra bästa vänner såhär nära längre.
 
Jag är ganska ledsen och mår rätt dåligt över det här, så jag hoppas att ni förstår varför jag inte bloggar så bra just nu. Jag har skaffat vänner för livet här, och det här är mina sista dagar i Norrköping med dem.
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback