KREATIV VALBORG

Det blev inget grillande igår, istället tog vi och gjorde tacos tillsammans och bara chillade ihop. Sen runt halv tio tiden drog några vidare på fest så då gick jag hem. Jag satte mig och målade med mina akvarellpennor. Använde även Promarkers för första gången, ganska svårt till en början men när man fattade hur dem fungerade var det askul! Sen vid typ 2 på natten la jag mig och kollade på filmen Her, men orkade bara kolla 45 minuter innan jag märkte att jag hade väldigt svårt att hålla ögonen öppna. Precis innan jag skulle sova ringde Daniel och så pratade vi en stund. Så härligt att få höra hans röst ♥
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback