SOME HIKING

Hej allihopa, jag lever bara så ni vet! Det råkade bli en liten spontan paus, vilket kan behövas ibland. Det var ju nämligen så att Daniel var här i helgen, på lördagen fick vi även besök av min lillebror Carl och hans flickvän Emma. Vi gjorde en kladdkaka som misslyckades totalt, men som tur var hade vi glass och chokladbollar till :3
 
På måndagen åkte jag med klassen ut till en fin liten sjö för att campa. Vi byggde vindskydd, slog upp tält, gosade med en valp och två äldre vovvar, vandrade runt i skogen, hälsade på kalvar, gjorde en stor eld och grillade flinta på. Tanken var att vi skulle sova där men eftersom att det regnat hela dagen så var jag genomblöt och ganska irriterad, så jag åkte hem till min varma dusch och varma gosiga säng.
 
Sen resten av dagarna har jag varit ganska mycket med Maja eftersom att jag inte träffat henne på över 3 veckor, vi har kollat på vår serie Bates Motel och hängt i skateparken med Liam och hans polare. Och inatt sov jag hos henne, det var mys trots att jag oftast föredrar min egna säng.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia Wisniewska

Vilka härliga bilder!:)

Svar: Visst är dem :)
Momlin Engqvist

2015-05-09 @ 01:06:14
URL: http://wisniewskajulia.devote.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback