STUDENTFIRANDE

Nattinlägg hey ho. Ikväll firades vi treor som ska ta studenten av boendet. Vi minglade, åt god mat och efterätt ute i kylan. Vi gick också tipspromenad, med såna där "live frågor" som till exempel "Vem suger bäst?" och så står det tre namn på personer från boendet. Sen ska de tre personerna delta i en tävling där de ska suga upp dricka med sugrör så snabbt de kan för att ta reda på vem som suger bäst. Jag var med i frågan "vem är händigast?" och då fick vi spika lite. Efter mat och lekar höll Helene som jobbar här tal och så fick vi rosor och ett brev av dem. Några i min klass började gråta och smittade av sig så jag blev helt gråtig jag med. Blev lite känslosamt där ett tag. Kan inte förstå att det är 2,5 veckor kvar här :((((
 
Imorgon åker jag med klassen till Göteborg, återkommer på torsdag!
 
Lånade bild av Johanna och Lisa, men tror det bara blev Johannas bilder nu, men whateva, dem är bäst.
 

Kommentarer
Postat av: Skogsraah ☾

Så roligt det låter :)

Svar: Det var roligt! :)
Momlin Engqvist

2015-05-27 @ 02:09:36
URL: http://skogsraah.se
Postat av: Petra Wikman

När jag slutade nian gjorde vi samma tävling och jag fick "vem suger bäst" och jag förlorade, haha ):

Svar: Haha roligt!
Momlin Engqvist

2015-05-27 @ 20:34:09
URL: http://sockervatten.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback