TRÖTT ELLER VAD?

Godmorgon kompisar. Ni anar inte hur trött jag är, somnade runt halv 5 i natt och sen vaknade jag vid 8 för att de skulle inspektera rummen mellan 8-14. De kom visserligen inte till mitt rum fören vid 10, men när jag vet att någon kan komma när som helst så kan jag inte sova. Så vaknade av mig själv vid 8 trots att jag bara sovit tre och en halvtimme. Haha ja jag är galen, ibland önskar jag att jag inte hade en egen ofrivillig väckarklocka i huvudet.
 
Så nu ska jag duscha och sen fixa frukost och glo på min nya favoritserie The100.
 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Varför skulle dem inspektera rummen? :o

Svar: Alltså så att rummen är hela och så efter att man flyttar ut :)
Momlin Engqvist

2015-05-12 @ 11:12:56

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback