DET ÄR JU SOM SANKTA LUCIA TYP

På min halloweenkväll(lördag) satt jag i soffan framför tv:n med mina föräldrar. Vi kollade på Så mycket bättre, både Miriam Bryant's dag och Nicklas Strömstedt's dag. Och alltså HOLY GUACAMOLY SÅ UNDERBAR MIRIAM ÄR. Jag visste inte ens vem hon var innan, eller jag hade ju såklart hört Dragon och Push Play, men jag har aldrig reflekterat över henne som artist. Henne vill jag vara bästis med, är ganska säker på att man aldrig skulle ha en tråkig stund med henne. Så spontan och rolig brud utan filter, så jävla klockren. Dessutom sjukt snygg. Waa, kan ej sluta fascineras över hur cool hon är. 
 
Det bästa än så länge, måste vara när hon upptäckte att Nicklas Strömstedt skrivit Tänd ett ljus, liksom titta på henne, hennes reaktion är priceless! 
 
Här är självaste tolkningen av Tänd ett ljus. ÄLSKAR DEN. Så ball, så grym, så modern. Ison & Fille är kungar. De två och Miriam Bryant är helt klart mina favoriter, lyssnar sönder dem på spotify atm. 
 
Så måste jag självklart dela en av Miriam Bryant's tolkningar, båda låtarna hon hunnit göra är sååå bra. Men jag tror nog att Ett sista glas är bäst än så länge.  

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback