RECAP

WOOooaAAa HEEEJ. Jag har inte glömt bort bloggen, det bara blev så att jag inte hann informera er om att jag inte skulle kunna uppdatera på ett par dagar.
 
Men iallafall, i onsdags tog jag, två av mina systrar och ena lillebrodern med oss vår systerson aka turborumpan och badade. Han har sån energi och säger så klockrena saker hela tiden så det är alltid lika roligt att vara med honom. Som när vi skulle betala så sa min syster "två vuxna och tre barn" varpå Casper(systersonen) säger "va?? TVÅ vuxna?!". Så jag säger att jag faktiskt är vuxen, då skrattar han och säger "nej, du är ju bara i början på livet". 7 år och så jävla underbar, älskar vår Casper. Tog så klart inga bilder då, så här får ni en festlig bild på Casper och mig från min student. Busunge ♥
 
Sen på onsdagkvällen åkte jag med min storasyster hem till henne och min andra syster i Borås, dagen därpå kom resten av familjen och så stannade vi hos dem till på lördagen. Vi umgicks, shoppade, gick på stan, åt på restaurang, kollade på film och gosade med katterna Nova och Ninja. Ett par härliga dagar med familjen helt enkelt. 
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback