SJUK OSÅÅ

Hej, Momlin här, om ni minns mig? Ja, nej.. ja? Okej vad bra, ni har ej glömt mig! Hur som helst, jag har blivit det alla blir på hösten, blivit det som jag knappt aldrig blir, kan ni gissa vad? Gissade ni på äppelpaj så hade ni jättefel. Jag har blivit sjuk, förkyld för att vara exakt. Jag har haft lite halvont i halsen några dagar, men så igårnatt bröt förkylningen ut helt och hållet. Sov jättedåligt för att jag svettades som en gris(som förövrigt inte ens kan svettas) och hade massa lustiga feberdrömmar. Sen när jag gick upp igår så kom pappa och frågade mig något, men jag kunde knappt svara för att min röst var så borta. Så jag är inte helt på topp om man säger så. Dessutom har denna förkylning medfört sig någon lustig smärta i nacken, en konstant smärt, kan knappt vrida på huvudet utan att det gör ont. Jättejobbigt! Så jag låg framför datorn hela dagen igår och tittade på filmer och serier, har gjort samma sak idag. Så nu vet ni vad jag gör om dagarna!
 
Här är en bild jag hittade på mig i min "detta är inte jag"-mapp. När jag hade fint blått hår åh.
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Krya på dig!

Svar: Tack!
Momlin Engqvist

2015-11-11 @ 18:27:29
URL: http://nouw.com/nolongerironic
Postat av: madabouttea.se

Hoppas du mår bättre!

2015-11-27 @ 22:23:18
URL: http://madabouttea.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback