VIDEO - BORÅS DJURPARK

VET NI VAD?? Nej förstås det gör ni ju inte.. Men hur som, JAG KAN GÖRA VIDEOS IGEN!!! LYYYYCKA. Jag fick nämligen min systers gamla dator som inte är cirka 6-9 år gammal som min var, så nu kan jag göra videos OCH titta på filmer/serier/youtubevideos igen. Det är lite pin, men förut tittade jag på serier på min mobil, en Iphone 4S haha, så fattar ni hur nice det är att kunna titta på en så stor skärm som en dator igen?! Ja ni fattar nog. Såååå nu har jag en video åt er, det var därför min blogg var tom igår, föör videon behövde redigeras. +det tog så låååång tid att ladda upp den på YT!! Jag har varit lite bortskämd när jag bodde på elevboendet, för då tog det på riktigt 2 minuter att ladda upp en video. Nu tog det över TRE timmar, helt sjukt, jag trodde vi hade snabbt internet. 
 
Denna video filmade jag när jag bodde hos mina systrar i en vecka i september(?). Jag och min ena syster Tina besökte Borås djurpark och då passade jag på att filma, och tur var det för just den dagen matade de tigrarna och vargarn! Annars får man knappt någon symt av vargarna för att de är så skygga, men nu kom de fram så att vi fick se dem. Blev dock lite arg när vi stod där, ett par grabbar stod nämligen och skrek och hade sig så att de skrämde vargarna. Vem som helst förstår väl att man ska uppföra sig och ge djuren space istället för att skrika på dem. Nej usch! 
 
Favoritdelen av denna video är nog pingvinerna i slutet, som skvätter runt och ser allmänt klumpiga ut. Zebrafölen är gulliga också. Och orangutangbebisen med säcken över huvudet. Ååh djur är bäst. 
 
Glöm ej att kolla i HD annars ser det skit ut!!!! Och sorry att kameran var ur fokus ibland.

Kommentarer
Postat av: Sofia

kul!! :D

2015-11-04 @ 19:49:39
URL: http://sofiasopic.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback