HEMMA EFTER EN VECKA I JKPG

Yo peeps, I'm baack!
Hade en helt fantastisk bra vecka i Jönköping med Milla. Åt massa godsaker, lagade massa goda middagar, såg på fler filmer än jag kan räkna på båda mina händer, spenderade alldeles för många timmar i soffan, gick på stan & A6 ett par gånger, cyklade & åkte longboard medan folk skrattade åt oss av någon lustig anledning, stannade uppe till mitt i natten och hade deep talks, tog massvis av selfies, gick på bio, blev bjudna på smoothie på fiket Condeco av Millas mamma, kardade ulll, gosade med deras katt Jinx och gick ut med henne. En superb vecka helt enkelt! Älskar att umgås med Milla, hon är en så härlig och rolig människa, och så lätt att vara med. Synd bara att vi bor så himla långt ifrån varandra nu :(
 
Jag hade med mig kameran dit, men det blev bara en massa bilder på hennes katt Jinx som är en blandras på Maine Coon och Norsk skogkatt. Hon var verkligen den största och fluffigaste katt jag någonsin sett! Jag ääälskar verkligen katter så gosade med henne så fort jag fick chansen haha!
Varje gång hon låg på rygg/sidan så sträckte hon ut en framtass i taget såhär, som att hon vinkade. HUUUUR söt?!

Kommentarer
Postat av: Maria at inredningsvis

AWWWW vilken SÖT katt haha :) min hankatt Brorsan har busat skiten ur min lägenhet idag

Idag har jag söta barnrumstips på bloggen:)

ha en fin vecka !

LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor

Postat av: Sofia

söt katt!!

Svar: Ja eller hur??
Momlin Engqvist

2015-10-12 @ 19:11:12
URL: http://sofiasopic.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback