INFECTED

YO peeps! I förmiddags testade jag en simpel halloweensminkning, den blev rätt bra men det gick inte riktigt att få med på bild hur bra det såg ut. Det svarta var liksom svartsvart och det röda mer rött. Dessutom råkade jag förstöra alltihop när jag satte in linserna, fick något skräp under ena linsen så tårarna forsade och en hel del ögonskugga försvann. Egentligen ska man alltid sätta in linser innan man börjar sminka sig, men det kan jag ju ej för då skulle jag inte se ordentligt vad jag gör. Så när jag sminkade i det som försvann blev det inte lika bra, cuz jag hade linserna i och såg väldigt suddigt haha.
 
Påtal om linserna, min ena vita lins gick sönder. Jag hade den på ögat och skulle bara dra den åt sidan så att jag kunde se och då sprack den. Det var dessutom första gången jag hade i den för hade bara testat högra en gång innan. Kan iof inte använda båda på halloween för då skulle jag inte kunna se foo shit, men ändå, betalade 300 för dem och då kan jag tycka att de ska hålla mer än en användning. Nu vågar jag inte använda den andra fören på lördag då jag ska på Halloweenparteey. Jag som hade tänkt använda dem i olika sminkningar och ta bilder med denna vecka :(
 
Oh well, här är sminkningen jag gjorde idag, imorgon kaaanske jag ger mig på att testa latex och blod!
Jag gick loss lite på redigeringen på sista bilden hee, redigeringen syns bäst på datorn osåå.
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback